20 Haziran 2010 Pazar

Türkiye'de UN Denince Akla SİNANGİL Geliyor! Nielsen "Markalar" Araştırması 2009


Nielsen’in markalar araştırmasında; un denince akla ilk gelen marka, 4 senedir olduğu gibi bu yıl da Sinangil oldu.

Nielsen’ın uzun yıllardır merakla beklenen ve artık bir sektör klasiği haline gelmiş olan Markalar araştırmasının 16. yıl sonuçları açıklandı.

Nielsen’in ‘markalar’ araştırmasına göre; un sektöründe kişilerin ilk aklına gelen marka Türkiye'nin ilk paket unu Sinangil oldu. 

Tüketicinin belli bir ürün kategorisi için aklına gelen ilk markayı ortaya koyduğu araştırmada "un" kategorisinde Sinangil yüzde 15.1’lik oranla bu yılda liderliğini sürdürdü.

Nielsen'in 1994 yılından bu yana yaptığı ve son yıllarda gıda alanında ‘un’ kategorisinin ayrı olarak değerlendirildiği 'Marka Araştırması'nda; Sinangil 2006 yılında %10,3, 2007 de %11,2, 2008 yılında ise %13,3'lük oranla en fazla hatırlanan marka seçilmişti.





Hiç yorum yok: